Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

D.U.K.

Bendri klausimai

K: Kaip galiu su jumis susisiekti?

  • El. paštu: Mūsų komanda pasiruošusi padėti jums bet kokiais klausimais. Į užklausas atsakome pagal laiškų gavimo datą. Stengiamės atsakyti kaip įmanoma greičiau. Greitus ir naudingus atsakymus apie prekes, prekinius ženklus ir į dažnai užduodamus klausimus galite gauti el. paštu. Susisiekite su Delimano komanda el. paštu.
  • Telefonu: Paskambinkite. Mes pasistengsime padėti bet kokiais klausimais. Nemokama telefono linija 8 5 211 1008 (darbo dienomis dirbame 8:00-19:00 val., šeštadieniais 9:00-18:00 val., sekmadieniais 10:00 – 18:00 val.). Užsakyti prekes telefonu labai paprasta, tad nedvejokite ir skambinkite.

K: Ar naudinga susikurti paskyrą jūsų sistemoje?

Manome, kad taip. Labai!

  • Jums nereikės pildyti informacijos iš naujo, kaskart ką nors perkant iš mūsų pirkimo procesas bus kur kas greitesnis ir paprastesnis.
  • Galite peržiūrėti prenumeruojamas naujienas el. paštu ar jų atsisakyti.
  • Apie artėjančias akcijas jums bus pranešama iš anksto.

K: Iš kur man žinoti, ar saugu pirkti pas jus?

Garantuojame, kad kiekvienas pirkimo procesu atliekamas žingsnis yra 100 % saugus. Mes gerbiame jūsų privatumą ir įsipareigojame jį saugoti.

Norėdami sužinoti daugiau, perskaitykite skyrius Saugus apsipirkimas bei Privatumo politika.

K: Kaip rašyti atsiliepimą apie prekę?

Parašyti atsiliepimą apie prekę – labai paprasta. Paslinkite puslapį į apačią, paspauskite „Rašyti atsiliepimą“ mygtuką ir parašykite savo komentarą.

K: Kaip pažymėti, kad man patinka jūsų puslapis Facebook tinklalapyje?

Galite pažymėti, kad patinka mūsų puslapis Facebook tinklalapyje, paspaudę čia. Dėkojame!

K: Kaip užsiprenumeruoti iš jūsų el. paštu gaunamas naujienas?

Norėdami gauti naujienas ir geriausius pasiūlymus elektroniniu paštu, užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškius. Prenumeratos laukelį rasite puslapio apačioje.

K: Kaip atsisakyti iš jūsų el. paštu gaunamų naujienų?

Jei nebenorite el. paštu gauti iš mūsų laiškų (pasiūlymų, straipsnių ir t. t.), prisijunkite prie savo paskyros ir spauskite ant naujienlaiškių prenumeravimo kategorijos. Ten galėsite paprastai koreguoti prenumeruojamą medžiagą.

Tačiau gerai apgalvokite šį veiksmą, kadangi, jei nusprendžiate, kad nebenorite gauti iš mūsų laiškų el. paštu, mes nebegalėsime grąžinti jūsų į sąrašą.

K: Kaip pasinaudoti gautu kuponu?

Pasinaudoti kuponu – labai paprasta.

  1. Suformavę užsakymą, pačiame pirmame apmokėjimo žingsnyje pamatysite vietą kuponui.
  2. Įrašykite kupono numerį nurodytame laukelyje ir paspauskite mygtuką „Aktyvuoti“.
  3. Dešinėje pusėje, informacijoje apie kainą automatiškai pasirodys jūsų turima nuolaida ir pan.

Produktai su keramine danga

K: Ar reikia ką nors daryti keraminei dangai prieš pradedant naudoti produktą?

Prieš naudodami, išplaukite keptuvę muiluotu vandeniu, kad joje neliktų jokių dulkių. Iššluostykite popieriniu rankšluosčiu ir įlašinkite aliejaus.

K: Kokio aukštumo temperatūra nekenkia keraminei dangai?

CERAMICA® danga yra atspari aukštai temperatūrai (450 °C), tad ji neturėtų pakisti (tačiau netgi šiuo atveju geriausia neperkaitinti, kol keptuvė tuščia). Niekada nepalikite keptuvės ant viryklės ar orkaitėje be priežiūros.

Įsitikinkite, kad kaitlentė atitinka keptuvės dydį ir neišsikiša už jos krašto.

K: Kokį aliejų naudoti, kepant keptuvėje su keramine danga?

Rekomenduojame naudoti aliejų arba sviestą. Naudokite tokį aliejų ir riebalus, kurių aukšta smilkimo temperatūra, pavyzdžiui, rafinuotą alyvuogių aliejų, žemės riešutų aliejų ir sviestą.

K: Kokius įrankius naudoti, kepant keptuvėje su keramine danga?

Kad keptuvė tarnautų ilgiau, rekomenduojame naudoti plastikinius, guminius ar medinius įrankius. Niekada nenaudokite metalinių įrankių su bet kokiais neprisvylančiais paviršiais. Nepjaustykite maisto, kol jis keptuvėje.

K: Kaip plauti keramine danga dengtas keptuves?

Palikite keptuvę atvėsti, o tada kruopščiai išplaukite po kiekvieno naudojimo.

Keptuves su CERAMICA® danga paprasta išplauti rankomis, naudojant švelnią kempinę be agresyvių cheminių priemonių. Plaudami indaplovėje, naudokite neagresyvius valiklius, kad nesuprastėtų nesvylanti danga, kurią gali paveikti agresyvios ploviklių savybės.

Pridegęs riebus maistas (dešrelės, kumpis ir pan.) gali palikti nežymias dėmes. Norėdami jas nušveisti, pamirkykite keptuvę karštame vandenyje su plovikliu, o po to nušveiskite minkšta kempine. Atsiradus dėmėms, pakaitinkite keptuvėje acto ir iššveiskite įprastu būdu.

K: Kur laikyti keramine danga dengtas keptuves?

Norėdami kuo ilgiau naudoti produktą, kaskart jį naudokite atsargiai, jokiu būdu nebraižykite paviršiaus.

Keptuvę visada padėkite atsargiai, nepalikite kitų metalinių dangčių aštriomis briaunomis jos viduje.

Laikui bėgant atsirandančios nežymios dėmės ir išblukimai yra normalus dalykas – jie nepaveikia dangos kokybės.

K: Ar keraminė danga yra ekologiškas sprendimas?

CERAMICA® – tai speciali danga, gaminama pagal nanotechnologijas, kurios sukuria tankią ir ištisinę, lygią ir neporėtą plėvelę. CERAMICA® danga yra alternatyva be PTFE ir gaminama pagal molekulių kietinimo technologiją (tai reiškia, kad keraminė danga užpurškiama, nenaudojant jokių klijų), danga pasižymi paprasto valymo savybėmis.

Skirtingai nei daugelis nesvylančių dangų, CERAMICA® danga yra organiška, jos sudėtyje nėra PFOA, o gamybos procesas yra tvaresnis dėl mažų CO2 emisijų.

Kadangi CERAMICA® dangoje naudojamos natūralios ir organiškos medžiagos, ji daro mažesnį poveikį aplinkai, o puikus šiluminis laidumas leidžia gaminti sveikiau.

Pretenzijos

K: Ką daryti, jei prekė sugedo?

Jei prekei tebegalioja garantija susisiekite su klientų aptarnavimo skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Po to mes susisieksime su jumis ir suteiksime visą tolimesnę informaciją.

K: Koks įsigytos prekės garantinis laikotarpis?

Visoms „Delimano“ prekėms automatiškai suteikiamos garantijos dėl gamyklinio broko bei prekių veikimo. Informaciją apie kiekvienos prekės garantinį laikotarpį ir jo pratęsimą galite rasti prekių aprašymų puslapiuose.

Informacija apie užsakymus

K: Ar galiu koreguoti arba atšaukit užsakymą?

Jei norite koreguoti ar atšaukti užsakymus, parašykite mums laišką el. paštu, ir mes jį pakoreguosime arba atšauksime. Atkreipkite dėmesį, kad tada, kai prekė jau išsiųsta iš sandėlio, užsakymo pakoreguoti nebegalime – galime tik atšaukti.

K: Kokia mano užsakymo būsena?

Mes džiaugsimės, galėdami išsiaiškinti jūsų užsakymo būseną. Greičiausias būdas tą padaryti – paskambinti mums arba parašyti el. paštu, ir mes iš karto suteiksime informaciją.

K: Prekė, kurios noriu, jau išparduota. Ką daryti?

Deja, tam tikrų prekių turime atitinkamą kiekį, todėl tokiais atvejais negalime parduoti jums norimo produkto. Tačiau mes labai džiaugiamės, galėdami bet kada padėti jums rasti kuo pakeisti pasirinktą prekę.

Paprastai to daryti nereikia, mes galime iš naujo užsakyti jūsų pasirinktą produktą. Apie užsakymo būsenos pasikeitimus informuosime el. paštu ar telefonu.

Informacija apie prekių pristatymą

K: Kiek kainuoja prekių pristatymas?

  • Užsakymus, kurių suma yra 100 Eur ir daugiau pristatysime nemokamai pasirinkus LP Express kurjerius.

Prekių pristatymo suma apskaičiuojama pagal paketo svorį. Skaičiavimai atliekami taip:

Bendras užsakytų prekių svorisPristatymo kaina su LP Express kurjeriuPristatymo kaina su DPD kurjeriu
0 - 5 kg 4,50 € 5,50 €
5 -20 kg 7,00 € 6,50 €
20 - 50 kg 8,00 € 8,00 €
50 - 90 kg 15,00 € 20,00 €
90 - 200 kg 25,00 € 25,00 €

K: Kiek laiko trunka užsakytų prekių pristatymas?

  • Jeigu prekę užsakymo metu turime sandėlyje, įprastai pristatome per 2-3 darbo dienas. Jei per šį laikotarpį savo prekės nesulaukėte, galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą nemokamu tel. nr. 8 800 01415 arba el. paštu ccd.lt@studio-moderna.com
  • Jei prie prekės aprašymo nurodyta, kad prekės pristatymo laikas nuo 7 d. d., tikslesnį pristatymo laiką galite sužinoti kreipdamiesi į mūsų klientų aptarnavimo centrą nemokamu tel. nr. 8 800 01415 arba el. paštu ccd.lt@studio-moderna.com
  • Perkant išsimokėtinai prekių pristatymo terminas yra 2 savaitės.

K: Ar galiu pasirinkti, kada man pristatyti prekes?

Užsakymo metu nėra galimybės pasirinkti kitokio, nei nurodytas siuntos pristatymo laiko. Tikslesnę informaciją dėl pristatymo jums suteiks kurjeris.

K: Ar turėsiu pasirašyti, kai bus pristatyta siunta?

Tuo atveju, kai prekės perkamos išsimokėtinai, turėsite asmeniškai priimti siuntą ir pasirašyti.

K: Kas nutinka, jei persigalvoju, kol prekės dar nepristatytos?

Jei persigalvojote, prašome kuo greičiau mus informuoti nemokamu klientų aptarnavimo centro telefono numeriu 8 800 01415 arba el. paštu ccd.lt@studio-moderna.com.

K: Ar galite pristatyti prekes už šalies ribų?

Tiesiogiai nepristatome prekių už jūsų šalies ribų, tačiau, esant reikalui, raginame susisiekti su mumis el. paštu, ir mes kiekvienu atveju išspręsime esamą situaciją.

Informacija apie prekių grąžinimą

K: Noriu grąžinti įsigytas prekes. Kaip tai padaryti?

  • Prekes galite grąžinti paštu per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo.
  • Prekė turi būti nepažeista ir supakuota originalioje pakuotėje.
  • Jei nusprendėte grąžinti prekes, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Gavę jūsų užklausą ar skambutį, greitai suteiksime visą reikalingą informaciją, kad jūsų grąžinimas būtų kuo paprastesnis. Prekių grąžinimo kelią rasite paspaude čia.

K: Kiek laiko užtrunka pinigų grąžinimas, jei grąžinu prekes?

Per 14 kalendorinių dienų nuo Jūsų grąžintos prekės gavimo. Pinigai Jums bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą arba paštu.

K: Kiek kainuoja grąžinamų prekių siuntimas?

Jei nusprendėte grąžinti prekes, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Gavę jūsų užklausą ar skambutį, greitai suteiksime visą reikalingą informaciją, kad jūsų grąžinimas būtų kuo paprastesnis.

Informacija apie apmokėjimą

K: Kokiais būdais galima sumokėti už prekes?

Šiuo metu už mūsų prekes galima sumokėti šiais būdais

  • Grynaisiais pinigais užsakymo pristatymo metu.
  • Atsiskaityti banko kortele prekių pristatymo metu.
  • Apmokėti naudojantis internetinės bankininkystės sistema.
  • Apmokėti naudojantis kreditine arba debetine kortele.
  • Pirkti išsimokėtinai.

K: Ar priimate mokėjimą tarptautinėmis kreditinėmis kortelėmis?

Tarptautinėmis kreditinėmis kortelėmis galima apmokėti tik prekes perkant parduotuvėse, kitais atvejais galite apmokėti tik Lietuvos bankuose išduotomis kortelėmis.

K: Kaip vyksta mokėjimas pristačius prekes?

Mokėjimas pristačius prekes – tai saugiausias ir paprasčiausias mokėjimo būdas. Atsiskaityti už prekes kurjeriui galite grynaisiais pinigais (iš anksto paruoškite tikslią užsakymo sumą) arba banko kortele.

K: Ar saugu mokėti kreditine / debetine kortele jūsų svetainėje?

Taip. Mes bendradarbiaujame tik su pačiais patikimiausiais partneriais, todėl jūsų mokėjimas kreditine kortele apdorojamas apsaugotoje ir saugioje svetainėje.

Techniniai klausimai

K: Kas yra slapukai (angl. cookies)? Ar reikia naudoti slapukus savo naršyklėje?

Slapukai – tai nedidelis duomenų kiekis, siunčiamas į jūsų naršyklę iš svetainės, kuris kaupiamas jūsų kompiuterio kietajame diske. Jei jūsų naršyklės nustatymai tai leidžia (daugelyje naršyklių po įdiegimo slapukai būna naudojami), kiekviena internetinė svetainė siunčia savo slapukus į jūsų naršyklę. Siekiant apsaugoti jūsų privatumą, slapukai nekaupia jūsų asmeninės informacijos, tačiau naudoja anoniminius individualius identifikatorius. Kiekviena internetinė svetainė turi prieigą tik prie jos išsiųstų slapukų į jūsų kompiuterio kietąjį diską, o ne kitų svetainių išsiųstus slapukus.

Jei dalinatės kompiuteriu su kitais asmenimis ir nenorite, kad jie galėtų naudoti jūsų paskyros informaciją, būtinai atsijunkite, prieš palikdami kompiuterį be priežiūros. Atsijungti galite spausdami mygtuką „Atsijungti“, esantį puslapio viršuje.

Daugiau informacijos apie mūsų svetainėse naudojamų slapukų tipus ir jų valdymą galite rasti čia.

K: Norint pateikti užsakymą, atsiranda pranešimas apie klaidą. Ką padariau blogai ir ką daryti toliau?

Įsitikinkite, kad įvedėte visus duomenis, reikalingus pateikti užsakymą (ir kad du kartus patikrinote kreditinės kortelės duomenis). Trūkstamos informacijos laukeliai apibraukiami raudonai.

Jei viską užpildėte teisingai, bet vis tiek negalite pateikti užsakymo, rekomenduojame uždaryti puslapį ir iš naujo atidaryti langą. Jei ir tai neveikia, brūkštelėkite mums el. paštu – mes pataisysime problemą.

Informacija apie mano paskyrą

K: Pasikeitė mano el. pašto adresas: kaip atnaujinti informaciją?

Visada galite atnaujinti informaciją apie el. pašto adresą, prisijungę į savo paskyrą.

K: Noriu pasikeisti slaptažodį. Ar galiu tai padaryti?

Visada galite pasikeisti slaptažodį, prisijungę į savo paskyrą ir paspaudę kategoriją „Asmeninė informacija“.

K: Nebenoriu turėti paskyros – kaip galiu ją panaikinti?

Jei norite pašalinti savo paskyrą ir visą joje esančią informaciją, parašykite mums el. paštu info@delimano.lt, ir mes tuo pasirūpinsime.